Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we geen volledige restitutie of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare producten

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:

  • Artikelen met duidelijke tekenen van gebruik.
  • Beschadigde bijgeleverde cadeauverpakking.
  • Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Restituties

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je restitutie is goedgekeurd of afgewezen.

Als we de retourzending hebben goedgekeurd, wordt je restitutie verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op de oorspronkelijke betaalmethode bijgeschreven.

Te late of ontbrekende restituties

Als je nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst de bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met de bank of creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat de restitutie officieel wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met ons op via webshop@gewoon-zijn.nl

Aanbiedingen

Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden gerestitueerd. Aanbiedingen kunnen niet worden gerestitueerd.

Ruilen

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn.

Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op webshop@gewoon-zijn.nl en stuur je artikel naar: Besterdring 50A | 5014 HL te Tilburg.

Retourzendingen verzenden

Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar: Besterdring 50A | 5014 HL te Tilburg.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de retourzending van de terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont kan de tijd die het kost, voordat uw geruilde product bij je aankomt, variëren.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij je geretourneerde artikel ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via webshop@gewoon-zijn.nl voor vragen over restituties en retourzendingen.